2. feb. 2015

allergisk over for cola?!

Fredag aften gik jeg glip af Phenias and Ferb, fordi mødrene i Yngstebarnets klasse havde kaldt til sammenskudsgilde. Jeg var træt og ikke rigtig oplagt, men da jeg endnu ikke kender damerne så godt, tog jeg mig sammen og kom afsted. Kunne jo altid gå tidligt hjem ...

Og tidligt hjem kom jeg. I en taxa. Kl. 4-ish hamrende stang-Ejner og uden sans for fornuft eller overblik. Og da jeg vågnede lørdag 'morgen' fordi nogen havde været forbi soveværelset og ikke slukket lyset igen, okay det viste sig at være solen der skinnede ind igennem vinduet, men alligevel havde jeg kraftigt ondt i håret.




Jeg ringede noget senere til hende læge-moderen som jeg dinglede hjemad med delte taxa med for at høre om det kunne være de der halvanden liter cola jeg havde drukket til maden. Hun diagnosticerede en klar allergisk reaktion. Og hun er jo fagperson.

Så det er jo helt vildt nederen. At jeg nu ikke kan tåle cola.

Heldigt at jeg tilsyneladende har det fint med gin & tonic, Strawberry Daiquiries, Shots i umådeholdende mængder, rom & cola og noget med noget Jack Daniels.

Nu skal jeg bare have fundet min pung. Har ikke rigtig ledt efter den. For jeg havde den ikke med ind til byen. De andre betalte hele gildet. Men mon ikke jeg skylder nogen lidt moneter?! Jeg tror det. Og nu da det er hverdag igen, skal jeg vel også handle ind til madpakker og sådan.


Kæft en mødreflok. Jeg er på igen til næste mødrearrangement. Den er klar!

Og sikke nogle forældre i det hele taget. Da der var fædrearrangement i november, kom Husbonden også hjem med en halv sidevind. Hahahahaha ... han havde tømmermænd i 3 dage. Jeg mistede trods alt kun min lørdag. Og Phineas and Ferb altså.

Nåmn. Nu da jeg har fået min nyvundne allergi under kontrol. Så er jeg klar til hverdagen igen :)


Ha' en god uge!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar